perjantai 19. elokuuta 2016

Jouluomenan tuoksua The Body Shopin tapaan ja juttua joulukosmetiikasta


Olen jemmannut viime joulusta tarkoituksella nämä Body Shopin joulutuotteet, sillä näitä on ihana alkaa käyttämään nyt, kun joulun kaipuu iskee. Sain nämä viime jouluna mieheltä lahjaksi, mahtava lahja! Rakastan tätä tuoksua.

Body Shop toi nämä omenakausituotteet markkinoille pari vuotta sitten lokakuussa. Muistan sen hyvin siksi, että Pepille oli juuri tehty sterilisaatio, ja minä hoidin sitä kotona. Mies oli menossa katsomaan jääkiekkoa, ja pyysin häntä menemään Body Shopin kautta. Ja niin sain ensimmäisen kerran käsiini nämä tuotteet! 

Tykkään muutenkin käyttää jouluista kosmetiikkaa joulun aikaan. Varsinkin siis Body Shopin, mutta myös Lushin joulukosmetiikkaan olen tutustunut sekä Yves Rocherin. Minua kiinnostaa myös L`Occitanen joulukosmetiikka, mutta heidän joulutuotteitaan en ole koskaan kokeillut. L`occitanella oli viime vuonna myynnissä myös kosmetiikkakalenteri, mikä vaikutti kiinnostavalta. Suomeen tuli vain niin pieni erä, että nettimyyntiin riitti muutamia kappaleita. Jospa tänä vuonna tulisi enemmän?

Kiinnostaako teitä joulukosmetiikka tai kosmetiikkakalenterit? Mukavaa perjantaita! :)

17 kommenttia:

  1. Mä tilaan Rocherilta aina kiinnostavimmat joulu tuoksut. En siis kaikkia mitä on tarjolla. Viime vuonna olikin joku ihana kaneli tuoksu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rocherilla onkin paljon erilaisia ihania tuotteita. Tilasin itse myös viime vuonna yhtä tuoksua, ja tykkäsin :)

      Poista
  2. Miksköhän omena yhdistetään etenkin tuoksuissa niin usein jouluun...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, oon miettinyt samaa. Mutta toisaalta omenat kuuluu jouluun. Muistan, kun olin lapsi, niin meille hommattiin jouluksi aina laatikollinen punaisia omenoita :)

      Poista
  3. Ihanat joulutuotteet!
    Kiva, kun olet säästänyt. Niitä on nyt kiva alkaa käyttämään.

    Kyllä joka vuosi joulutuotteita olen ostanut.
    Avonista ja Oriflamesta. Joskus Rocherilta myös tilannut.
    Kyllä taas odotan, kun kauppoihin alkaa ilmestymään joulukosmetiikkaa!

    Mukavaa perjantai päivää Johanna!❤️😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, nämä on kyllä ihanat tuotteet! :)

      Avonin ja Oriflamen joulutuotteet onkin mulle ihan vieraita, ne on oikeestaan merkkeinä mulle ihan vieraita. Olis kyllä kiva joskus tutustua! :)

      Mukavaa perjantaita Sari! <3

      Poista
  4. Jotakin ostan Rocherilta aina jouluksi meille kaikille naisille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onkin kiva tapa! Varmasti ilahduttaa! :)

      Poista
  5. Kuulostaa kivalta tuo tuoksu :).

    Itsellä ei juuri mitään joulukosmetiikkaa ole, mutta oon joskus saanut ehkä lahjaksi yhden Yves Rocherin joulun tuoksuisen suihkugeelin. Muistelin, että oisin siitä mun joulublogiin kirjoittanut, mutta postaus onkin ollut aikoinaan toisessa blogissani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olin tehnyt postauksen, mutta jostain syystä en vaan aluksi löytänyt sitä haulla. Aika outoa.

      Poista
    2. Joulun tuoksuiset suihkugeelit on ihania. Juuri viime vuonna ostin Yves Rocherilta sellaisen. :)

      Yritänkin etsiä sun postauksen :)

      Poista
  6. Kivannäköiset purnukat. Mä tilasin joskus Rocherilta oikeen vakituiseen kaikkea...nyt en ole moneen vuoteen tilannut. Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu! Juu on kivannäköiset, ja tuoksu on mahtava! Minäkin joskus tilaan Rocherilta. Mukavaa sunnuntaita myös sulle! :)

      Poista
  7. Ihana idea, multakin saattaa löytyä vielä viime vuoden TBS:n luumuja varastosta. :) Jännä nähdä mitä tänä vuonna tulee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin :) Olen jo vuosia jemmannut aina syksyksi TBS:n joulutuotteita. Ja niinpä, jännää, mitä tuotteita tänä vuonna tulee myyntiin :)

      Poista
  8. ihanaa että olet säästänyt nuo jouluiseen kaipaukseen. Uudet joulutuotteet ovatkin aina ihania ja niitä odottaa innolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on. :) Odotan joka vuosi, että koska joulukosmetiikka tulee kauppoihin. Uusia tuotteita on kiva testata, ja sitten fiilistellä joulua myös jo hyväksi havaituilla vanhoilla tuotteilla :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)