torstai 25. elokuuta 2016

Joulukorvakorut


Jouluaattona minulla on tapana tonttuilla ja olla tonttulakki päässä. Jouluna voi hyvin käyttää myös joulukorviksia, ja ne ovat hienot myös pikkujouluissa, vai mitä mieltä olette? Ostin nämä piparkakkukorvikset viime vuonna Porvoon joulumarkkinoilta, ja myynnissä oli myös joulutorttukorviksia. Yrityksen nettisivut ovat: www.hassunhauska.fi

Näin myös i love me-messuilla viime syksynä myytävänä tonttulakkikorviksia, ja nyt myöhemmin olen harmitellut, etten ostanut niitä, sillä ne olivat tosi hienot. Toisaalta en voi kovin paljon käyttää tällaisia korviksia, sillä olen yliherkkä nikkelille ja metalleille, jopa hopea saattaa ärsyttää korviani, jos pitkään käytän. 

Minusta nämä jouluaiheiset korut ovat aika hauskoja. Jos tekisin itse koruja, niin tekisin ison satsin pelkästään joulukoruja! :D 

Onko teillä joulukoruja?  Mitä tykkäisitte joulutorttukorviksista? :) Mukavaa torstaita! :)

11 kommenttia:

  1. Ihanat pipari korvikset!😍
    Tykkään joulukoruista! Tulee vaan aika vähän pidettyä koruja.
    Olen itse myös tehnyt joulukorviksia. Ja antanut niitä lahjaksi!
    Täytyykin käydä katsomassa tuon nettisivuja!
    Kivaa torstaita sinulle!❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! :)
      On ne ihanat! Mulla on ihan sama juttu, käytän vähän koruja. Omatekemät korut onkin tosi hyvä lahja! :)
      Kivaa torstai-iltaa! <3

      Poista
  2. Ihanat korvikset! Mullakin löytyy joulukorvikset, lumihiutaleet, mutta nää on paljon hienommat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Lumihiutaleet on varmasti myös hienot! :)

      Poista
  3. Ihanat korvikset! Mullakin löytyy joulukorvikset, lumihiutaleet, mutta nää on paljon hienommat!

    VastaaPoista
  4. Nuo näyttää ihan kristalli pipareilta. :)
    Mulla on kolmet erilaiset joulukuusi korvikset ja yhdet lahjapaketit. Olen myös joulutorttu korviksia nähnyt.
    Jouluisia rintaneuloja onkin sit lukematon määrä joista kaks soittaa jouluisia sävelmiä ja valo vilkkuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne kristallipiparit :)
      Joulukuusikorvikset ja lahjapaketit on varmasti hienot! Ja jos migreeni ei piinais mua niin jouluisia säveliä soittava ja valoa vilkkuva koru olis tosi hieno! :)

      Poista
  5. Suorastaan herkullisen näköiset korvikset! :p

    VastaaPoista
  6. Onpas hauskat korvikset. Ihan aidonnäköiset piparkakut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne ihan aidonnäköiset! Oli jouluihmisenä pakko ostaa! :D

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)