sunnuntai 26. kesäkuuta 2016

Juhannus, puoli vuotta jouluun, sekä joululehtiä


Heippa! Juhannus alkaa olla ohi, ja muistatte varmaan, että juhannusaatosta oli enää puoli vuotta jouluun. <3 Minun on tunnustettava, että olen ollut taas hieman jouluisissa tunnelmissa, sillä innostuin lukemaan näitä kahta lehteä. Ostin ne kerran kirppikseltä keväällä. Ne ovat viime joulun numeroita, ja kumpaakaan lehteä en ollut aiemmin lukenut.

Erityisesti tykkäsin Unelmien Talo & Koti-lehdestä, ja tykkäsin siitä niin paljon, että tilasin sen itselleni. Minulle ei ole vähään aikaan tullut mitään "naistenlehteä", ja kun puhelinmyyjä soitti hyvään aikaan ja teki hyvän tarjouksen, tartuin siihen. Luin tämän joulunumeron kannesta kanteen, ja tykkäsin siitä kovasti. Lehdessä on mielestäni paljon kauniita kuvia, se on pullollaan hyviä ideoita kotiin ja tykkäsin kovasti, kun siinä esitellään erilaisten ihmisten koteja ja tarinoita.

Koti ja Keittiö-lehtikin oli ihan kiva, ja luin myös sen kannesta kanteen, mutten kuitenkaan tilannut sitä. :D

Ovatko Unelmien Talo & Koti sekä Koti ja Keittiö-lehdet sinulle tuttuja? Ihanaa sunnuntai-iltaa! <3

3 kommenttia:

  1. Ajatella, puolivuotta enää jouluun!😊
    Tykkään myös joululehdistä! Noita lehtiä minulla ei muistaakseni ole.
    Tuo unelmien talo&koti on minunkin lemppari lehti. Olen myös ajatellut tilata sen, jos tulee hyvä tarjous vastaan. Siinä on aina niin kivoja juttuja!
    Koti ja keittiö lehti on myös hyvä lehti. Niitäkin löytyy kaapista.
    Ja varsinkin joulunumerot on parhaita!😍
    Ihanaa illan jatkoa sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja niinpä, aika menee nopsaan! Puoli vuotta enää :)
      Olen myös kova lukemaan joululehtiä, ja kerään niitä. Niitä on jo iso pino!
      Olen tosi tyytyväinen, että tilasin tuon Unelmien talo&koti, se tuntuu niin kivalta lehdeltä. Ja ihan totta, joulunumerot on aina lehdistä parhaimmat! :)
      Ihanaa illan jatkoa! :)

      Poista
  2. Mä tilasin myös tuossa alkuvuodesta tuon Unelmien talo ja koti -lehden, se onkin oikeastaan ainoa sisustuslehti jota tykkään lukea, kun siinä ei ole sellaisia kokovalkoisia koteja :)

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi :)