tiistai 2. helmikuuta 2016

Joulukalenterit 2015


Minulla oli viime jouluna loppujen lopuksi monta joulukalenteria, vaikka alunperin piti hommata vain Body Shopin kosmetiikkakalenteri. Mutta kun kaupungilla käydessäni näin myytävän näitä partiolaisten joulukalentereita, en voinut olla ostamatta, sillä kalentereiden tuotto meni niin hyvään tarkoitukseen. Ja kyllä tykkäsin kalenterista! Luukuista paljastui tosi kivoja kuvia, ja kalenterin lisäksi tuli vielä pakettikortteja. Ihan varmasti ostan tällaisen kalenterin myös ensi jouluna!


Fingerpori joulukalenterin voitin Napamassu blogin arvonnasta, ja tästä kalenterista tykkäsin myös tosi paljon. Fingerpori oli minulle ennestään tuntematon sarjakuva, mutta joulukuun aikana tuli tutuksi. :)


Tämä vaatimaton Aku Ankan kalenteri, mikä tuli Aku Ankka lehden välissä, oli tosi hauska avata aina aamuisin. Tästä tykkäsin myös tosi paljon!


Ja sitten se suurin ja kallein, eli Body Shopin kosmetiikkakalenteri. Se oli täynnä kaikkea hyödyllistä ja tarpeellista, eikä mitään kovin suurta hutia tullut. Pari juttua laitoin eteenpäin, muut jäivät itselle. Vähän jäi kaivelemaan se luxuskalenteri, josta tuntui paljastuvan vielä ihanampia juttuja kuin tästä peruskalenterista. Mutta olin tyytyväinen tähän. En tiedä vielä, hankinko ensi jouluna kosmetiikkakalenteria, saa nyt nähdä. :)

Lisäksi minulla oli vielä se teejoulukalenteri, jonka teepusseista tuli oikein hyvää teetä. Eikä unohtaa sovi tietenkään blogini joulukalenteriakaan. Edit. tästä on unohtunut sukkakalenteri kokonaan! Joten olihan niitä kalentereita! Taisi jouluihminen vähän innostua. ;) Saa nähdä, monta ja millaisia kalentereita on jouluna 2016? Voi, kyllä minä jo hieman odotan ensi joulua...

Oliko sinulla samoja joulukalentereita? Mukavaa tiistaita! :)

8 kommenttia:

  1. Sinulla oli kivoja joulukalentereita! Meillä oli tuo partiokalenteri.
    On se ihanaa, kun on monta kalenteria niin joulun odotus on mukavampaa.
    On se joulu vaan ihanaa aikaa.
    Hyvää tiistai päivää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joulu ihanaa aikaa, ja joulun odotus menee todella nopeasti. Viime joulun aika meni nopeammin kuin koskaan aiemmin, kun muiden joulujuttujen lisäksi puuhailin vielä blogin joulukalenterin parissa, niin ja tietenkin oli nämä kaikki ihanat muutkin kalenterit!
      Samoin sinulle hyvää tiistaita! :)

      Poista
  2. Mulla oli partiolaisten kalenteri. Ollut jo monena vuonna ja ystävän tyttäreltä sen aina ostan. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä ihana. Päätin ottaa sen myös uudeksi jouluperinteeksi <3

      Poista
  3. Minulla ei ollut periaattessa yhtään kalenteria. Keskipohjanmaa lehdessä oli joulukalenteri, mutta mies tarkisti päivittäin, että onko voittoa. Eli ei minulla ollut kalenteria. Olen muuten sinun blogissa eka kertaa ja liityin lukijaksi. Ois kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! :) Minä itseasiassa olen jo sinun blogisi lukija, ollut jo jonkun aikaa. Sinulla on ihana aurinkoinen blogi! :)

      Poista
  4. Tuo Body Shopin kalenteri vaikuttaa kivalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tosi kiva! Kaikenlaista käyttökosmetiikkaa, pienessä koossa. Pääsee testailemaan :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)