keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Pepin puuhat ja uudet joulukalenteri yllätykset


Eilen kannoin setäni vanhan korituolin, jota käytän työtuolinani, keittiöön ajatuksena katsella siellä televisiota ja kutoa samalla. Sitten hain vielä jakkaran jalkojen alle. Ja volaa, paikka oli menetetty. Enhän minä raaskinut Peppiä siitä mihinkään siirtää. Ja kuittikin se oli, vähän tuon kuvan ottamisen jälkeen tyttö nukahti, ja nukkui sikeästi tassu silmillä. Kas kun emo oikein korituolin haki Pepille keittiöön nukkumispaikaksi!


Mutta ollaan me ehditty lahjojakin paketoida Pepin kanssa. Eli minulla on lähes kaikki lahjat hommatuna ja paketoituna. Voin huokaista helpotuksesta. Peppi on aika innokas lahjojen paketoinnissa, ja tuo innokas on lievä ilmaisu. Tänä vuonna minun tekemät, korjaan, MEIDÄN tekemät paketit ovat vähän hätäisesti tehdyn näköisiä, mutta se johtuu innokkaasta apulaisestani. Mutta lahjat ovat paketissa, ja se on pääasia.


Ja kalenterit sitten. Niistä on tullut kaikkea kivaa. Sain sukkakalenterista eilen hiuslenkin, pinnin ja suklaakonvehdin. Mies sai tikkarin ja lapun, missä luvataan kahvit kahvilassa. Peppi sai hiiren. Body Shopin kalenterista tuli eilen ripsien taivuttimet ja tänään silmänympärysgeeli. Ihan tosi kivoja juttuja siis kaikki! :)

Aika menee aika sukkelaan. Ajattelin, että alan nyt leipomaan jouluksi. Olen nähnyt täällä blogimaailmassa paljon ihania reseptejä, joten on mistä valita. Ja sitten on niitä tuttuja vanhoja reseptejä. Mutta ehkä ensin se joulureissu, sitten on aikaa keskittyä paremmin leipomisiin. :)

Miten sinun viikko sujuu? Oletko jo päässyt paketoimaan lahjoja? Ihanaa keskiviikkoa! <3

8 kommenttia:

  1. Ihania yllätyksiä tullut taas kalentereistasi. Minkäs sille voi kun kissa löytää hyvän nukkumapaikan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kivoja yllätyksiä. Peppi keksii aina hyviä nukkumispaikkoja! :)

      Poista
  2. Tuo Peppi on niin söpö kissa! Hauska, kun veit tuolin"hänelle"!
    Peppi muistuttaa kovin minun ensimmäistä kissaani, kun asuin kotona. Sen nimi oli Minttu.
    Kauniita paketteja olette tehnyt. Ja kivoja yllätyksiä taas tullut. Tuo kahvit kahvilassa on hyvä idea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peppi on tosi ihana. :) Juu, minä vein hänelle oikein korituolin :D.
      Varmasti oli tosi ihana kisu teidän Minttu. Meilläkin oli mustavalkoisia kissoja, kun olin pieni. :)
      Kiitos, onneksi nuo paketit on nyt tehty. Munkin mielestä kahvit kahvilassa on hyvä! :)

      Poista
  3. Olen paketoinut jo kaikkien lahjat enään muutama sellofaaniin pakattava juttu tehtävänä muuten olen aikalailla ready näissä lahja asioissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullakin on siis hyvällä mallilla. Musta on myös kiva olla ajoissa valmiina. :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)