keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Kalentereiden yllätyksiä sekä joulukello (ja Peppi)


Tänä aamuna kun heräsin, huomasin, että maassahan on hieman lunta <3. Mahtavaa. Ei muuta kun kahvin keittoon ja kalentereita aukomaan. 

Lupasin kertoa teille, mitä ihania yllätyksiä kalentereista paljastuu. Body Shopin kalenterista tuli eilen karpalovartalovoide ja tänään E-vitamiinikasvovoide. Molemmat ovat kivoja tuotteita. Itse asiassa tuota kasvovoidetta olen käyttänyt jo useita vuosia, joten tuollainen matkakoko on ihan hyvä. Jos innostun keväällä vaikka taas uimahallilla käymään niin se on kätevä siellä.

Ja tuo aivan ihana tonttu ja sen kanssa suklaakonvehti tulivat sukkakalenterista. Ihanat! <3 Tonttu on ripustettava, ja nyt se roikkuu keittiössä, mutta pääsee kuuseen jouluksi.


Aku Ankka lehden välissä tullut kalenteri on myös hauska tällaiselle lapsenmieliselle ihmiselle :). 


Ja sitten. Meillä on tällainen söpö sininen joulukello, minkä ripustin viikonloppuna keittiöön sukkakalenterin eteen. Ja arvatkaapa vaan kuka tätä kelloa kilkuttaa ja koska? No Peppi tietenkin, ja aina silloin, kun me käydään nukkumaan! Minä nukahdan aika sikeästi (olen enemmän aamuyöstä valvovaa tyyppiä). Mutta mies on kuunnellut iltaisin ja öisin tätä kilkutusta. Onneksi ääni ei ole kova, vaan sellainen ihan pieni vaan. Mutta mahtaa Pepillä olla kivaa! :)

Mitä sinun kalenterista on paljastunut? Ihanaa keskiviikkoa! <3

10 kommenttia:

  1. Voi, kun kivoja yllätyksiä olet saanut!
    Minun kalenterista tulee joka päivä uusi tuikku. Eri tuoksuinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, olen tosi iloinen näistä! :)
      Tuikut ovat ihania, ja näin joulun alla niitä menee varsinkin. :)

      Poista
  2. Tänään olisi pitänyt tulla sinun joulukortti blogikalenterista....Onko matkalla jo....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lähettänyt sen aikoja sitten, jo ennen kuin postilakko alkoi! Onkohan se nyt sitten hukkunut matkalla?

      Poista
    2. Taitaa olla, mutta ootellaan vielä pari päivää. Et ole ainut jolle kävi näin.

      Poista
    3. Tosi harmi, jos se hukku, kun oli itse tehtykin. Mutta lähetän sitten uuden, jos näin on käynyt.

      Poista
  3. Kivoja juttuja olet jo saanut ja harmittaa kun ei tullut itselle hommattua tuota body shopin kalenteria. Minulla on mm. se teekalenteri ja sieltä on nyt tullut kahta erilaista aika jouluista vihreää teetä ja olen kyllä tykännyt :) Peppi pitää iltaisin omaa kivaa, ties mille tontuille kelloa kilisyttelee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Body shopin kalenteri on ihan kiva, kun kaikki ovat käyttötavaraa. Mullakin on teekalenteri, ja oon tykänny niistä teelaaduista :). Ja joo, Pepillä on omaa kivaa. Tuossa pöydällähän on se meidän tonttukylä. Jos se niille kilisyttää! :D

      Poista
  4. Ihana Peppi. Tuo kasvorasva on kyllä ihanaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peppi on aikaansaava ja ihana. :) E-vitamiinivoide on mun suosikkirasva. Se sopii hyvin mun sekaiholle, tosin yöksi saatan laittaa vähän tuhdimpaa rasvaa. :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)