tiistai 24. marraskuuta 2015

The Starlight Blogger Award


Sain Joululaiselta blogista Joululainen aika haastavan haasteen. Kiitoksia! Tässä haasteessa on vastattava kolmeen kysymykseen, jotka ovat mielestäni aika syvällisiä, ja vastauksia oli ihan pohdittava. Pidemmittä puheitta, tässä kysymykset ja minun vastaukset:

Mistä olet kiitollinen juuri nyt?

Olen todella kiitollinen, että fibromyalgia kipuni ovat vähentyneet, ja että minulla ei ole enää 4 tai 5 päivää kestäviä migreeneitä. Olen erittäin onnellinen myös, että nykyään nukun paremmin, ainakin useimmiten. Olen tosi kiitollinen kaikista läheisistä ja rakkaista, tietenkin myös Pepistä! Ja olen kiitollinen tästä ihanasta kodista, missä saan asua yhdessä puolisoni ja Pepin kanssa.
Kiitollinen olen myös, että joulu tulee <3.

Minkä valinnan tai asian haluaisit muuttaa elämässäsi, jos pystyisit?

Jos olisin tehnyt jonkun asian toisin, en olisi tässä juuri nyt. Jotenkin turhaa jossitella, ihan niin kuin Joululainenkin sanoi omassa vastauksessaan. 

Juuri nyt haluaisin olla vielä terveempi. Olen kyllä sopeutunut elämään vaivojeni kanssa, mutta olisihan se ihan mahtavaa voida mennä vaikka juoksulenkille!

Mikä on sinun mielestäsi elämän tarkoitus?

Minun mielestä elämän tarkoitus on elää joka hetki juuri siinä hetkessä kuin on, olla läsnä hetkessä. Olla hyvä toisille ja itselle, rakastaa. Ehkä oppia aina jotain uutta. Se uusi asia voi olla vaikka kissan käyttäytymisestä, sen ei tarvitse olla yliopistotason opiskelua! Mielestäni tämä koko elämä on elämänkoulua. :)

Haastan mukaan seuraavat 6 blogia:







Haasteen tausta ja säännöt ovat:

The Starlight Blogger Award is to highlight and promote Inspiring Bloggers.
Here are the rules for the Starlight Blogger Award:
1. Thank the giver and link their Blog to your post.
2. Answer the 3 questions given to you.
3. Please Pass the award on to 6 or more other Bloggers of your choice and let them know that they have been nominated by you.
4. Include the logo of the award in a post or on your Blog please never alter the logo and never change the rules.
 

2 kommenttia:

  1. Mukavaa, että lähdit mukaan haasteeseen :) Hetkessä eläminen, se se on käytännössä vaikeaa. Aina yrittävät tupata tulevat murheet tai vanhat kaiherrukset päälle. Hyvä, että sinulla on kivut hellittäneet ja unet parantuneet. Blogiasi ja Pepin touhuilua on mukava seurata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä haaste oli varsin mielenkiintoinen ja haastava, kiva, kun haastoit minut. Ja on se hetkessä eläminen vaikeaa. Ehkä se on enemmän tavoite minulle, jota kohti menen pienin askelin.
      Kiva kuulla, että minun ja Pepin puuhia on mukavaa seurata! :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi :)